reklama

Dobre...

...tak ja myslím a Ty cítiš...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Chcem vzťahu porozumieť
ty ho chceš prežiť ...

No a čo? Kašlať na to!
Nevadí mi, že iní to majú naopak...
Možno tam, kde spájajú osudy, vymenili telá...
Ty si vo mne a ja v tebe.

Dobre...

...tak sa trebárs v stredu vymeňme...
Ty budeš myslieť a ja cítiť .
Budeš za mňa dýchať a ja budem nosiť Tvoju ubolenú dušu .

Možno tak vydržíme do piatku.
A v nedeľu nad kávou si spomenieme,
že najhoršia smrť vzťahu, je udusiť sa v bolestiach ...

Marianna Varjanová

Marianna Varjanová

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek hľadajúci. Pútnik na ceste. Pestrofarebný tvor s očami, ušami a srdcom otvoreným. Prišiel na svet s kritickou dávkou obchodného talentu, čo mu umožnilo živiť sa veľmi príjemne - tým, čo ho baví. V zime sa sánkuje, v lete opaľuje a medzitým má voľno. No dobre, tak nie zas tak úplne voľno - v rokoch 2005-2009 som pracovala aj ako editor domáceho a zahraničného spravodajstva na SME.sk, admin blogov a diskusií sme.sk a projektový manažér staznosti.sme.sk Zoznam autorových rubrík:  Carpe diemNa trh s vlastnou kožou..Na východ od rajaAlter egoCo den /..aneb taky týden/ dal

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu