reklama

Večerné reflexie...

Kúpila som Ti raz na trhu drevené srdiečko na šnúrke. Pôvodne som doňho chcela špendlíkom vyryť naše iniciály, ale symbol zjazveného srdca je na môj vkus príliš patetický. Tak som k nemu napísala báseň. /ako keby toto patetické nebolo/Báseň o bezvetrí. Keď EKG pre drevené srdiečka ukazuje len rovnú čiaru...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Včera večer som v našej starej virtuálnej pošte hľadala čosi navýsosť pracovné. Ale tie vety neboli nikdy profesionálne chladné. Veď vieš.
O hodinu neskôr som sa pristihla...Ako kriminálnik, čo sa vracia na miesto činu.
Chcela som nájsť tú báseň. Nasypať si do rany trošku soli a potom ju zlízať.Soľ v rane, soľ na jazyku. Aj v kuchyni rozsypávam soľ. Keď sa mi trasú ruky.Nevadí mi. Veď vieš. Rozsypaná soľ patrí k životu.

Nenašla som. V deň, keď som ju ukladala, bol môj pud sebazáchovy očividne silnejší než ten rozmnožovací. Schovala som ju aj sama pred sebou. Keď to čítaš, pošli mi ju..

------

Napadlo vám, či už máte niečo, čo odkážete svojím potomkom? Niečo, o čo budú stáť?
Niečo, čo pred nimi budete ukrývať a stále opakovať - ako moja mama -
"Na to máš ešte čas.."

Aj tak som tú knihu našla. Musela som vyliezť po poličkách hore na vrch šatníka v spálni.
Do tridsaťcentimetrovej medzery medzi stropom a vrchom skrine, aby som na najvyššej poličke, pod zásobou ručníkov, našla návod na použitie svojho pubertálneho tela:

.....Ars Amandi..

Umenie milovať a vedľa nej Rozhovory pred manželstvom autora Vladimíra Bartáka.Tú prvú som mala na čítanie a tú druhú kvôli obrázkom... :)

Moje deti to budú mať ťažšie. Udržať duševnú rovnováhu nad minulosťou svojich rodičov, bude iné,než udržať rovnováhu pod stropom spálne. Pánboh ma za hriechy určite potresce spravodlivo - stratou pamäte. A tak im to možno nestihnem porozprávať.
Ale ja som moderná žena. Milostný život mám uložený na harddisku. 30Gb spomienok.
Leda, že by si pánboh medzitým zvýšil počítačovú gramotnosť a vzal mi aj pamäť virtuálnu.

Aj tak to risknem.K testamentu priložím staručký počítať a zoznam prístupových hesiel.

Ľúbostné listy pekne vedľa fotiek, empétrojek, výročných správ a výkazov ziskov a strát...



Marianna Varjanová

Marianna Varjanová

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek hľadajúci. Pútnik na ceste. Pestrofarebný tvor s očami, ušami a srdcom otvoreným. Prišiel na svet s kritickou dávkou obchodného talentu, čo mu umožnilo živiť sa veľmi príjemne - tým, čo ho baví. V zime sa sánkuje, v lete opaľuje a medzitým má voľno. No dobre, tak nie zas tak úplne voľno - v rokoch 2005-2009 som pracovala aj ako editor domáceho a zahraničného spravodajstva na SME.sk, admin blogov a diskusií sme.sk a projektový manažér staznosti.sme.sk Zoznam autorových rubrík:  Carpe diemNa trh s vlastnou kožou..Na východ od rajaAlter egoCo den /..aneb taky týden/ dal

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu