reklama

Štúdio Šport

...no že práve ja budem mať od včera večera obhryzené nechty! Ale aby som bola objektívna - nie len Cmorík, ale aj Gáborík na hrad! :) Večer som strávila osamotene. Len s vreckom pistácií a sviečkou na stole. Chlapi mali v krčme Štúdio šport. Štúdio šport má veľa výhod. Najzreteľnejšou je absencia hlasu po dobu najbližších troch dní, čo mi úplne vyhovuje. :) O pol desiatej som odložila ženský časopis :) a naladila TV. Čo som ja horšia? Po troch tretinách som mala nervy na dranc a oné obhryzené nechty. Miestami tomu napomáhal aj komentátor. Nevidel ten v našej bráne viac gólov, ako Česi? Chlapi, tí sa majú. Vyhulákajú sa a domov prídu kľudní. Maximálne s vyhrážkou krvnej pomsty. Nič okrem výsledku ich netrápi. To nás, čo o všetkom hútame a máme povýšenecký nadhľad :) zaujímajú iné veci. Nepoznám na slovenskom webe väčšie plýtvanie potenciálom, ako je stránka SACR. Ešte to aj provokuje názvom Official Slovak Tourist Board! No ďakujem pekne... Zároveň nepoznám na Slovensku väčšiu reprezentačnú silu, ako majú trvalo naši hokejisti. Chcieť od centrály SACR, aby sa pokúsili spojiť tento fenomén a hybnú silu s oficiálnou reprezentáciou Slovenska, to by asi

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Marianna Varjanová

Marianna Varjanová

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek hľadajúci. Pútnik na ceste. Pestrofarebný tvor s očami, ušami a srdcom otvoreným. Prišiel na svet s kritickou dávkou obchodného talentu, čo mu umožnilo živiť sa veľmi príjemne - tým, čo ho baví. V zime sa sánkuje, v lete opaľuje a medzitým má voľno. No dobre, tak nie zas tak úplne voľno - v rokoch 2005-2009 som pracovala aj ako editor domáceho a zahraničného spravodajstva na SME.sk, admin blogov a diskusií sme.sk a projektový manažér staznosti.sme.sk Zoznam autorových rubrík:  Carpe diemNa trh s vlastnou kožou..Na východ od rajaAlter egoCo den /..aneb taky týden/ dal

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu