reklama

Zlí a horší /podobnosť s "Blbý a blbejší" je čisto náhodná/

Dívať sa štyri hodiny na správy o zlých /lebo cudzích/ fanatikoch a ešte horších /ale domácich a preto im fanatici oficiálne nehovoríme/ konzervatívcoch je pre môj sedliacky rozum tak akurát dosť. :) Viem presne čo by na to povedala moja starká: "Uz od rozkoše nevedia čo by robili" Vďaka bohu za to, že nie som analytik, alebo nebodaj novinár :) To by som si všetko čo chcem povedať, alebo napísať musela desaťkrát overiť a ešte to dať podpísať šéfredaktorovi. :) Našťastie nie som ani jedno, preto si tu môžem beztrestne filozofovať.. Zmienka o denníku SME sa dnes v správach STV ocitla dvakrát. Raz v športe a raz - ako inak - pri zmienkach o karikatúrach, ktoré hýbu svetom. Nuž.. Moslimovia sú závislí na svojom náboženstve a niektoré denníky sú závislé na svojej nezávislosti .. Nie je to na škodu, ale nie som si istá, či to stojí za celosvetový Armagedon na Grbe.. Držím palce všetkým šéfredaktorom, ktorí si zo svojej slobody výberu slobodne vyberú slobodu slobodne sa rozhodnúť tie karikatúry nepublikovať..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Marianna Varjanová

Marianna Varjanová

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek hľadajúci. Pútnik na ceste. Pestrofarebný tvor s očami, ušami a srdcom otvoreným. Prišiel na svet s kritickou dávkou obchodného talentu, čo mu umožnilo živiť sa veľmi príjemne - tým, čo ho baví. V zime sa sánkuje, v lete opaľuje a medzitým má voľno. No dobre, tak nie zas tak úplne voľno - v rokoch 2005-2009 som pracovala aj ako editor domáceho a zahraničného spravodajstva na SME.sk, admin blogov a diskusií sme.sk a projektový manažér staznosti.sme.sk Zoznam autorových rubrík:  Carpe diemNa trh s vlastnou kožou..Na východ od rajaAlter egoCo den /..aneb taky týden/ dal

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu