reklama

Mám dosť! (časť prvá - úvodná)

Prehliadnite prosim banálnosť názvu, ale skutočne.. mám dosť!Ešte včera som sa oháňala Klausovými výrokmi o Lisabonskej stratégii, ako o “Chruščovovskom dokumente”  (jeden múdry pán o tom písal v jednom novom týždenníku) a dnes toto! Aby ste rozumeli: Vytešujem sa z každého nálezu stránok typu www.eunie.sk,  ľudia s názormi podobnými mojím, sa tuším združujú v strane OKS a spím v tričku s veľkým názvom “Euroskeptik”A vôbec. Sú veci, ktoré sú - teda boli - pod moju úroveň... Trebárs vypisovanie projektov...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

... a drankanie peňazí iných, než vlastnoručne a vlastnou hlavou
zarobených. Povedzme európskych.
Presnejšie, peňazí ľudí, ktorí sú mojími blížnymi a ničím mi neublížili...

Chodím nalíčená aj doma. Každú chvíľu čakám, že sa u mňa ukážu redaktori nemenovanej televízie, pretože aj účasť v hre Mojsejovcov sa mi zdala pre zachovanie posledých zvyškov hrdosti schodnejšia, než pozícia “prijímateľa pomoci." Dva melóny, sú dva melóny.

Moje blízke okolie, na ktorom testujem svoje názory, si dávno ťuká na čelo...
“Ty nie si principiálna...ty si blbaaaaaa! Mohla si byť za vodou...” 
Podľahla som..Taká je pravda.. Nie vládnej propagande..ale okolnostiam.
Predmet môjho podnikania ovplyvňuje “vis mayor” ...
Sme obchodníci s počasím .. (to je to nevypočítateľné za oknom)
A predávame aj rôzne imaginárne veci, tovary a služby..napr. pocit pohody :)

Doteraz som si vešala nad posteľ heslá typu: “Nedostatok peňazí inšpiruje ku geniálnym riešeniam”
...a podobne. Nie že by to nebola pravda. Lenže...
Keď chcete vytvoriť príjemnú atmosféru - usmejete sa a necháte presiaknuť trošku šarmu..
Keď potrebujete zasnežiť kilometer zjazdovky a postaviť hotel - potrebujete money!
A nie málo...
Rozhodla som sa vyskúšať silu svojej žalúdočnej kyseliny a znovu raz preskúmať hranice,
po ktoré môžem ako čestný človek zájsť. Rozhodla som sa požiadať o grant!


Toto je môj prvý textík v tomto virtuálnom svete a v tejto rubrike budem pokračovať občasnými kapitolami
z tvrdej životnej reality..
Budú to zážitky živnostníka, ktorý (v tomto prípade) položil na misky váh svoju podnikateľskú hrdosť!

Kiež vám to bude inšpiráciou, alebo výstrahou! :)))
 

Marianna Varjanová

Marianna Varjanová

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek hľadajúci. Pútnik na ceste. Pestrofarebný tvor s očami, ušami a srdcom otvoreným. Prišiel na svet s kritickou dávkou obchodného talentu, čo mu umožnilo živiť sa veľmi príjemne - tým, čo ho baví. V zime sa sánkuje, v lete opaľuje a medzitým má voľno. No dobre, tak nie zas tak úplne voľno - v rokoch 2005-2009 som pracovala aj ako editor domáceho a zahraničného spravodajstva na SME.sk, admin blogov a diskusií sme.sk a projektový manažér staznosti.sme.sk Zoznam autorových rubrík:  Carpe diemNa trh s vlastnou kožou..Na východ od rajaAlter egoCo den /..aneb taky týden/ dal

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu