reklama

Ako sa mi do kuchyne nenápadne vplížila jar...

Moja svokra presne vie, čo potrebujem. Tak od polovice februára začína priateľ chodiť domov so šrubovacími sklíčkami od leča plnými hovädzej polievky /NIKDY sa mi taká nepodarí! / alebo taniermi s obloženými chlebíkmi a domácimi koláčmi. "Na - tu máš moja vychudnutá..mama ti posiela" ... Toť veta, ktorú v tomto ročnom období počujem radšej ako "Tak ťa ľúbim, ako koňa!"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Určite ste počuli, že kuchári málokedy jedia to, čo navaria /pretože presne vedia čo v tom je :) /

Je to tak.

Po týždňoch vlastnej nenahraditeľnosti /aj lyžovať mám zakázané, pretože ak by sa mi niečo stalo, stredisko krachne/ ..už nechcem kuchyňu ani vidieť :)
A chcem, aby mi niekto navaril...Niekto mne..
A preto - vďaka bohu za všetky svokry, ktorým netreba nič vysvetľovať..

Ešte aj to počasie provokuje ..
Zodpovedne prehlasujem, že ranný rituál koštovania hriateho a vareného vína je ďaleko prirodzenejší, keď vonku praštia kosti..ale dnes? To má byť zima?

Bufet lyžiarskeho vleku stojí na: kapustnici, gulášoch všetkých druhov, čaji, rume, štrúdli a v špecifickom prostredí slovensko-poľského pohraničia aj na "zapiekanem sere".

Dnes ale aj tí najväčší priaznivci nezdravej stravy začali vymýšľať...
"Ja by som si dal..niečo...viete...také....ZDRAVÉ.. JARNÉ...

Patrične sme sa zhrozili a pozaťahovali pre istotu všetky záclony, aby to počasie tak nebilo do očí.
Ale útok prišiel priamo pod pás..

Pristihla som sa, že kriticky zhodnocujem obsah našej chladničky..a cestou okolo fritézy odvraciam pohľad..
Kvapkaniu zo strechy sa nedalo odolať a premohla nás jar:

Najnovšie bufetové menu, ráčte sa inšpirovať:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu




Šopský šalát z uhoriek, červenej a zelenej papriky, póru, cibuľky, paradajok a čiapkou z plesňovej Nivy, v jemnej zálievke - toť pravý jarný pozdrav z lyžovačky. :)

Ale keďže aklimatizácia na zdravú stravu musí byť postupná a nenásilná, chlapi si presadili aj našu autentickú zimnú "prílohu" :)

Obrázok blogu




Ak ste sa nechali nalakomiť, tak dobrú chuť ! :)

Marianna Varjanová

Marianna Varjanová

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek hľadajúci. Pútnik na ceste. Pestrofarebný tvor s očami, ušami a srdcom otvoreným. Prišiel na svet s kritickou dávkou obchodného talentu, čo mu umožnilo živiť sa veľmi príjemne - tým, čo ho baví. V zime sa sánkuje, v lete opaľuje a medzitým má voľno. No dobre, tak nie zas tak úplne voľno - v rokoch 2005-2009 som pracovala aj ako editor domáceho a zahraničného spravodajstva na SME.sk, admin blogov a diskusií sme.sk a projektový manažér staznosti.sme.sk Zoznam autorových rubrík:  Carpe diemNa trh s vlastnou kožou..Na východ od rajaAlter egoCo den /..aneb taky týden/ dal

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu